maandag 30 januari 2023

Abonnementen

 Ik weet niet hoe ik er bij kwam maar opeens ging ik over m'n  abonnementen nadenken in de trant van: welke heb ik allemaal en zijn ze  hun geld nog waard?

B.v. de KRO gids lees ik die nog? Ja, om te kijken wat er op de televisie komt maar al die ditjes en datjes en verhalen over mensen waar ik geen interesse in heb sla ik al jaren over. Dus weg er mee want een tv gids zit tegenwoordig in de tv en staat ook in  de krant.

De kranten, ook zoiets. Ook alweer 56 jaar lid van de Volkskrant en al zo'n 5 jaar de zaterdageditie van de Telegraaf. Wat lees ik daarvan? Weinig, in  ieder geval van de Telegraaf die ging vaak ongelezen de papierbak in, alleen de cryptoslang puzzel maakte ik altijd maar daar kan ik buiten. Dus ook weg ermee en niet om laten praten door zo'n juffrouw aan de telefoon die dan met allerlei aanbiedingen komt.

Want om een abonnement op te zeggen moet je bellen, heel slim bedacht van die jongens.😏

En dan de Volkskrant die wil ik wel graag  houden maar die wordt ook steeds duurder. Dus maar even bellen want zij gaan dan natuurlijk ook een aanbieding doen en dat klopte, ik deed net alsof ik het niet meer kon betalen en vervolgens kreeg ik een aanbieding van 30% korting en toen ik daar nog steeds een beetje moeilijk over deed bood ze 40% korting aan en daar had ik wel oren naar.😀

Dus door drie telefoontjes ga ik dit jaar een hoop geld overhouden🤣

Allemaal een goede rijke dag 🙋‍♀️

P.s. Lot: de uitspraken van het vorige berichtje heb ik allemaal uit het boekje: MIJN MOEDER ZEI ALTIJD........ Maar ik had ook een leuke moeder waar je mee kon lachen.

2 opmerkingen:

  1. Wat toevallig, dat precies wat ik vandaag deed. Abonnementen opzeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We hebben sinds we hier wonen de VPRO gids en gebruiken die echt goed, dan is het abonnement me wel waard. En NRC digitaal daar kunnen we allebei op eigen laptop of telefoon lezen.
    Van de buren krijg ik de zaterdag Telegraaf maar meestal pas op dinsdag, dus ik lees alleen de bijlages
    Ik was even vergeten dat je een boekje had, lees zoveelblogs dat ik soms niet meer waat waar ik wat heb gelezen. 😁

    BeantwoordenVerwijderen