dinsdag 2 juli 2024

Chocola.

 Vannacht heb ik het heel druk gehad.

Ik had Barack en Michelle Obama op het eten. Wat ik ging koken had ik al eens eerder gemaakt maar nu moest dat in zo'n grote Amerikaanse keuken en met een heel ingewikkeld kooktoestel. Door dat rare toestel met al die knoppen ging het helemaal fout en als het dan weer eens écht mis ging kwam Michelle heel geïrriteerd naar de keuken om nogmaals uit te leggen hoe dat toestel werkte waardoor ik nog zenuwachtiger werd.

Ik had ook een vriendje die me af en toe kwam helpen en dat was  Sammy Davis jr. Ik denk dat ik een jaar of 40 was en hij ook maar niemand mocht weten dat we samen wat hadden. Terwijl ik daar dus aan het klungelen was en de Obama's maar zaten te wachten kwam hij af en toe even naar de keuken en dan maakten we steeds ruzie want ik wilde dat hij onze verkering bekend maakte en hij wilde dat niet en bleef er maar omheen draaien.


Maar ik maakte me tegelijk ook zorgen over wat de kinderen zouden zeggen als ik met deze gast aan zou komen zetten. En toen het eten voor de zoveelste keer overkookte, werd ik wakker. Ik werd eigenlijk wel blij wakker want ik had me weer even jong gevoeld. 

Ik ben er van overtuigd dat dromen iets betekenen of dat je in je dromen iets aan het verwerken bent maar hier kan ik toch geen chocola van maken. Misschien komt dat nog. Iets om over na te denken. 

Allemaal een hele fijne dag.🙋


3 opmerkingen:

  1. Leuke droom. Ik was aan het kamperen met allemaal mensen die ik niet kende maar wel heel gezellig mee omging. In het midden van het veld waar de caravan stond stond een grote douchepaal en waar we vooral zo blij mee waren dat we daar uitgebreid (bloot, en dat vond ik heel gewoon, ben dan ook al eens op een naturistencamping geweest) konden douchen en geen stopknop op zat of er muntjes in moesten gooien. En er was iets met weggetjes die aldoor van richting veranderden. Werd er ook blij van wakker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen chocola van maken? Alle beroemde mensen met kleur, koken, ruzie maken, relatie. Interessante themas inderdaad 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat heeft Anoniem hierboven heel goed bedacht. Zoiets zal het zijn.

    BeantwoordenVerwijderen