maandag 25 mei 2026

Passar.

 Gisteren naar een Pasar Malam geweest. Ik was bang dat het te warm zou zijn maar dat viel reuze mee. We konden op de fiets en het was heerlijk weer om te fietsen. Het was in een grote monumentale  kerk dus lekker koel en ernaast was een plein helemaal overkapt door grote bomen. Hier stonden ook nog heel veel stalletjes met allemaal leuke en lekkere dingetjes. 😋

In de kerk waren ook nog allerlei optredens.



Op de achtergrond zie je allemaal bier vaten.  In de kerk worden al heel lang geen diensten meer gehouden. Het is nu een bierbrouwerij  annex cafe en er worden dus allelei evenementen gehouden. 

Dit was een succes en zeker voor herhaling vatbaar. Een mooie besteding voor een mooie eerste Pinksterdag. 

Als het goed is komt schoonzoon vandaag een grote struik snoeien.

Allemaal een hele goede dag. 🙋‍♀️

1 opmerking:

  1. Het waren heerlijke Pinksterdagen, alle dagen gefietst en verder al mijn kleding uitgezocht, opgefrist en dat met flinke leespauzes buiten onder de parasol. En ik heb de stof van de jurk geknipt, de grote delen, nu alleen nog kijken welke baan ik in het middag ga doen, het stuk is net iets breder dan de verschillende banen dus even puzzelen wat het mooiste uitkomt.
    Mijn fijne hulp komt zo en dan is de keuken ook weel lekker schoon straks. Zelf ga ik de komende dagen als het wat minder warm is de kamer goed stofzuigen op plekken waar de gewone en robot stofzuiger niet makkelijk komt. Dan is dat ook weer klaar voor een paar weken.
    De weken erna heb ik wel meerdere afspraken staan

    BeantwoordenVerwijderen