Ha, ik kan weer foto's plaatsen, vraag niet hoe ik het gedaan heb want ik heb heel veel gedaan maar ik denk dat het komt doordat ik uitgelogd ben en daarna weer ingelogd. Zo simpel kan het soms zijn denk ik. Het vervelende is nu wel dat alles foto's door elkaar staan en dat ik foto's niet meer kan vinden. Ik word er zó moe van.
Het probleem met m'n laptop is nog niet opgelost, ik ga eens nakijken hoe oud hij al is, misschien kan ik beter een nieuwe kopen.
Ik volg al een tijdje een zwanenpaar wat hier in de buurt zit te broeden, wat een geduld hebben die beesten.
Straks naar de HOVO om een inhaal college te volgen. Het laatste college werd op het nippertje afgezegd. Ik ben benieuwd wat er aan de hand was.
Allemaal een hele goede dag. 🙋♀️


Ze moeten het doen he, die computer hoede beduld oefeninggs
BeantwoordenVerwijderenJa soms is uit-aan de oplossing. Zijn ook leuke foto's, ze zitten toch elk jaar daar langs die laan.
BeantwoordenVerwijderenDat is wat de ICT afdeling ook altijd als eerste adviseert, resetten. Of helemaal uitdoen. Maar gelukt en daar gaat het om. Mooie foto´s.
BeantwoordenVerwijderen