woensdag 27 mei 2026

Vieuwers.

 Wat is er toch met de bezoekers aantallen van Blogger? Als ik s' morgens wakker word dan heb ik al meer dan 1000 viewers. Nou het lijkt me sterk dat er s'nachts 1000 mensen mijn blog gaan zitten lezen. 

Meer mensen hier last van? Ik vind het ergens ook wel een beetje eng. 

Gelukkig is het vandaag niet meer zo heet, ik heb nu alles tegen elkaar open staan in de hoop dat het binnen ook wat koeler wordt. Alhoewel ik het tot nog toe tot 23 graden heb kunnen beperken.

Afijn, men doet wat men kan. 

Allemaal een hele goede dag. 🙋‍♀️

6 opmerkingen:

  1. Plotselinge pieken in je Blogger-statistieken (met name uit landen als Rusland, China, Singapore of onbekende regio's) worden bijna altijd veroorzaakt door geautomatiseerde spam-bots in plaats van echte menselijke lezers. Meer informatie op Google zoeken Ella, daar wordt het uitgelegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geen blog en dus geen idee.
    Vanmorgen zat ik al om vijf voor 8 op de fiets. Moest nuchter bloed laten prikken, heb ik zo'n hekel aan zonder mijn 2 fruitjes en vooral koffie iets te moeten doen. Ik had met de auto kunnen gaan maar dacht nee ik ga stoer met de fiets, en het was best lekker.
    Vandaag en morgen staat er strijk van 6 overhemden en wat shirtjes van mij op de planning. En verder aan jurk, alles met fijne pauzes buiten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog een toevoeging Ella: het is echt niet iets om bang voor te zijn. Het houdt ook weer op en dan begint het na een poosje weer. Ze doen geenk kwaad en kunnen geen schade aanrichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ella, Deze maand weer ‘gewone’ aantallen maar in april had ik bijna 21000 hits uit Singapore, Australië, Finland, Indonesië, China en Rusland. Dus ook hier van die gekkigheid. Soms is er maanden niks aan de hand en dan ineens weer gekte. Maar vorige maand was wel extreem. Met groetenTon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ella, ik ben het niet, want ik lig tot half negen in bed. En er druk om maken zou ik ook niet doen.
    Zul je altijd zien. Ging ik voor een broek naar de winkels. En even blijven kletsen. Heeft opname me gebeld. En ik had uiteraard mijn mobiel thuis laten liggen. Balen. Maar wel een wijde, zwarte broek gekocht.
    Wat ik me afvraag, zouden al die viewers Nederlands kunnen lezen?
    Fijne avond. Ga maar lekker lezen, want het tv aanbod is knudde.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij mij ook vaak ineens heel veel pageviews! Rond 5000 per dag zijn voor mij normaal, maar soms zijn er ineens 2 of 3 keer zo veel. Geen echte mensen, maar apparaten of zo. De VS, Singapore en China zijn vanaf februari koplopers bij mij. In de afgelopen 2 weken weer normaal.

    BeantwoordenVerwijderen