vrijdag 17 september 2021

Vrouwenhanden......


 Vrouwenhanden en paardentanden staan nooit stil. 

Dat schijnt een spreekwoord te zijn .

Van die paardentanden weet ik niet want ik ben bang voor paarden maar van die vrouwenhanden zou wel eens kunnen kloppen, in mijn geval dan, ik kan niet stil zitten.  Ik heb altijd wel een boekje of een handwerkje in mijn handen en zo heb ik dus in de loop der tijd deze frutsels gemaakt. 

Ze hangen in de wc en ik word er vrolijk van. 

Allemaal een hele fijne dag 🙋‍♀️

3 opmerkingen:

  1. Dan ga je toch voor je lol naar het toilet . Mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Borduren heb ik ook heel veel gedaan. Zit nu onder een groot "schilderij" dat in 1985 in een Libelle stond en wat je kon bestellen van Sail Amsterdam. Ben er aan begonnen maar mijn artrose handjes konden het niet meer en een vriendin van mijn moeder maakte het af voor me.

    Ik haak veel dat gaat nog wel, ben nu bezig met een sprei 100 x 250

    BeantwoordenVerwijderen