dinsdag 15 oktober 2024

Activiteiten.

 Dank voor jullie vele lieve en opbeurende reacties. Dat doet een mens goed. Ik weet zelf ook wel dat zo'n dipje wel weer voorbij gaat maar soms heb ik gewoon de fut niet om het positieve van dingen in te blijven zien. 

Ria/ Lot:  jullie schreven over activiteiten buitenshuis, nou dat lukt wel hoor en helemaal gisteren, toen moest ik s' morgens naar de POS, de praktijkondersteuner van de huisarts voor de uitslag van het jaarlijks bloed- en urine onderzoek. Die POS is een heel aardige vrouw, wat ouder en ze neemt  rustig de tijd, ik kan het goed met haar vinden en dat is erg prettig. Met de lichaamssappen was alles goed, de cholesterol ietwat aan de hoge kant maar niks om je zorgen over te maken en het advies was: gewoon lekker doorgaan met wat je gewend bent om te doen.

S 'middags moest ik naar de tandarts en dat verliep goed, met het nodige gepeuter natuurlijk, als je nog geen pijn in je mond had dan krijg je het wel, maar na met een kwartiertje stond ik weer buiten. Wachttijd bij inbegrepen. 

S' avonds moest ik, neeeee, wilde ik, ik moet niks, naar de keramiek les. Het gekke is dat ik nooit zin heb om te gaan maar als ik er eenmaal ben dan vind ik het toch wel leuk. Gisteren voor het eerst een potje wat ik een paar weken geleden gefrōbeld heb geglazuurd; poeder in een heel andere kleur dan hoe het er uiteindelijk uit komt te zien vermengen met water en met een kwastje opbrengen. Nu nog een keertje bakken en dan is het klaar. Ik ben heel benieuwd. 

En dan morgen het koffiegroepje en op donderdag de psychologie hoorcolleges. Dus activiteiten genoeg. 😀

Francien:  wat een heftige tijd, drie jaar geleden, gelukkig is ie er nog en heeft ie nog zin in taart. Inderdaad de tuin gaat wel goed komen, onze lieve Heer is met mij, er komen nog wat mooie dagen aan zodat ik nog even lekker in de tuin kan rommelen.

Berber, heb jij zo'n grote tuin dat je daar met een rolstoel in kunt rijden? bij mij zou je gauw klaar zijn en ik weet dat reageren niet altijd lukt. 

Allemaal een hele goede dag. 🙋‍♀️


2 opmerkingen:

  1. ja,soms staat de agenda vol en dan weer even niets.met de komende dagen droog weer ga ik even in de tuin rommelen ,en een stukje fietsen .jij ook een fijne dag ,ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wie weet heb je over een jaar een heel eig0en servies gebakken!!
    Nee hoor, geen grote tuin, maar het is om te oefenen voordat ik de straat op ga. De ergotherapeute had het erover dat ik rekening moet houden met de wieltjes, die staan niet direct in de goede richting en dat wil ik ff in de tuin proberen. Trouwens, morgenmiddag gaat het gebeuren. Om 2 uur komt er iemand van Mango Mobility met een proefexemplaar (die ons voor mij het beste leek). En het zou morgen goed weer worden....vind het best wel spannend. Wordt vervolgd
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen