donderdag 2 mei 2024

Maar ja....

 Alweer is er niet zoveel van m'n plannetje om rustig aan te doen terecht gekomen. Ik wilde de middag rustig met een boek doorbrengen maar na een klodder Midalgan op m'n been en een hete douche zei m'n lijf: het gaat wel weer hoor. 




Dus na het gezellige koffie drinken met een kennis,  wanneer noem je  een kennis vriendin? maar dit even tussen door, ben ik naar het  Amstelpark gefietst om de bloeiende  Rododendrons te bekijken. Het was prachtig! Heerlijk op een bankje m'n bruine boterhammetjes zitten eten en van de vogelgeluiden zitten genieten. Waarvan ik de meeste niet herkende, wat eigenlijk misschien wel zou moeten na m'n vogelspotochtend van een paar dagen geleden. Maar ja....






Daarna toch nog in de tuin kunnen zitten waar het minder rustig was. De buren hadden de tuindeur open staan en de televisie aan en ze zijn slechthorend, dus....  Maar ja.....







 Hier zie je duidelijk m'n hallux falgus aan m'n rechtervoet. Maar ja....

Het ziet er een beetje gek uit met die knobbel en die scheve teen maar ik heb er geen last van dus laat maar zitten. Binnenkort maar weer even m'n nagels lakken, dat vind ik dan altijd net even wat verzorgder want ik wil wel op  sandalen blijven lopen.

Allemaal weer een fijne en zo te zien zonnige dag. 🙋‍♀️

3 opmerkingen:

  1. goed gedaan AOWtje, die klodder en de douche en weer naar buiten.
    Als je geen last hebt van die knobbel zou ik er ook niets aan doen, wie weet hoe het uitpakt.
    Sandalen liep ik nooit op (toen ik nog schoenen droeg), en ik vind tenen vreselijk om te zien, ook die van mij. Vind het erg genoeg dat de pedicure ze moet zien (logisch, anders wordt het een bloedbad als ze dat geblinddoekt zou doen).
    Mijn buren hebben een hondje dat vooral snachts om een uur of half een gaat blaffen, zo'n keffertje. Na een half uur wordt dat toch irritant en app ik maar eens. "Hij moet nog wennen"...ze hebben hem al een jaar of 2....
    geniet van het weer en alles wat je gaat doen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja gelakte nagels hou ik ook van en de pedicure is deze week net geweest. Gisteren maatgemaakte sandalen gaan aanmeten, krijg ze vergoed door orthopedie. Mij middenvoetsbeentjes zijn zo zwak en hebben flink steun nodig rondom daarom slechts keus uit EEN model met hogere hiel en van voren bandjes en stukje veter en klitteband.
    Vanmiddag me weer eens oppeppen om te fietsen, maar zitten doet best pijn door uitslag in liezen door de AB kuur, nog 6 dagen, hoop dat het daarna snel beter wordt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wanneer ik afspreek met iemand om koffie te drinken of te lunchen dan vind ik dat een vriendin. Een kennis is iemand die ik ken van bijvoorbeeld de sportschool en waar ik dan wel gesprekken mee heb en ze dus ook echt ken.

    BeantwoordenVerwijderen