woensdag 1 mei 2024

Van alles wat.

Gisteren weer een stukje van de tuin gesnoeid en s' avonds nog een stuk gelopen ( te ver, weer te overmoedig geweest 😡 )  vandaag zegt m'n lijf: zo is het wel even genoeg en dat is prima. Straks even naar een kennis om even bij te praten en verder met een boek in de tuin of op de bank. 
Verder niet zoveel te melden dus dan maar wat foto s die ik zoal tijdens m'n vele wandelingetjes maak.

Als je goed kijkt dan zie je dat deze reiger een behoorlijke grote vis in z'n bek heeft, hij schrok er zelf ook van denk ik want hij at hem niet op.

 




Heeft iemand wel eens zo'n  beest gezien? ik niet. Hij zat op de schuurdeur. Hij is ongeveer 2.5 cm groot. Is het een mot? 

Dat was het voor vandaag. Allemaal een fijne dag. Groetjes.🙋

3 opmerkingen:

  1. Het is een Agaatvlinder, lees ik bij Google.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto...een reiger in actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een joekel van een vis! Ze kunnen zo'n grote maat makkelijk naar binnen schrokken, misschien toch geen honger? Zou het anders ook niet weten. Ik heb vanmiddag ook heerlijk buiten zitten lezen, goed ingesmeerd want de zon was behoorlijk sterk!

    BeantwoordenVerwijderen