zaterdag 21 september 2024

Rust.

 Dank dat jullie er aan denken dat dit een rare maand voor me is. Precies drie jaar geleden werd m'n man opgenomen in een verpleeghuis, 4 weken later overleed hij, dan ook nog de crematiedag en in deze maand was hij ook nog jarig. Bovendien kwam het zo uit dat ik nu vaak met z'n verzamelingen bezig ben geweest waardoor ik steeds weer z'n handschrift tegen kwam waardoor je er steeds weer aan herinnert wordt. 

Afijn, de postzegels liggen nu bij de veiling, dat heb ik nu uit handen gegeven, dat wordt pas volgend jaar maart weer spannend.

Maar dan ben ik nog niet klaar want hij verzamelde alles wat los en vast zat, van stropdassen en pennen met een bedrijfslogo tot suikerzakjes en telefoonkaarten die je vroeger moest gebruiken als je in een openbare telefooncel wilde bellen en nog veel meer.

Maar zo langzamerhand komt er licht aan het eind van de tunnel en zoals ze zeggen: rust in je huis , is rust in je hoofd. 

Maar wat is het toch een lekker weer en als je dan onderweg dit plaatje ziet dan kan ik daar helemaal blij van worden. Allemaal een hele fijne dag. 🙋‍♀️




2 opmerkingen:

  1. Zijn inderdaad lastige dagen in deze maand. Jouw man had nog echte verzamelingen, die van mij verzamelt niet iets maar wil van veel dingen alles hebben, klusapparaten, maar ook een paar muziekinstrumenten en sterrenkijkers en hengels. Als dat ooit opgeruimd gaat worden zullen de kinderen een opkoper inschakelen want zelf is dat niet te doen.
    Allemaal een fijne warme dag gewenst, geniet van wat kan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toen ik vanmorgen naar de sportschool fietste werd ik erg blij van het mooie weer. Kwam onderweg wat mensen tegen die ik niet ken maar ik groette ze toch en dan is het leuk dat mensen dat dan ook terug doen. Mooi weer doet veel!

    BeantwoordenVerwijderen