donderdag 24 augustus 2023

Leuk,

 Echt hartstikke leuk die reacties op m'n vorige blog, toch fijn om eens te lezen dat dat gekrabbel van mij (want nooit een opleiding voor gevolgd) door velen met plezier gelezen wordt. 

Update lies: omdat het toch maar door blijft zeuren en de therapeuten die ik de afgelopen tijd heb gehad het toch echt niet helemaal weg kregen heb ik gisteren een afspraak gemaakt met een andere fysiotherapeut voor een second opinion. Maar ja, dat zal je altijd zien, toen ik vanmorgen met een omweg even een boodschap ging doen hield m'n lies zich heel rustig, zoiets als wanneer je naar de tandarts gaat en je kiespijn opeens weg is 😶

Maar goed, het zal wel weer terug komen, dat heeft het nog steeds gedaan .

 Maar nou weet ik niet wat ik zal doen, of wat netjes is, ga ik tegen die nieuwe de hele voorgeschiedenis vertellen ( waardoor die toch misschien beïnvloed wordt ) of houd ik m'n mond? of voelt ie zich dan belazerd? 

Ik laat het maar even van het moment afhangen denk ik, kijken wat voor figuur ik tegenover me krijg.

Ik heb inmiddels wel duizend gebedjes naar het universum gestuurd met de bede of het nu a.u.b. a.u.b. a.u.b. definitief weg mag blijven. (Ton, volgens jou kan dat nog wel eens helpen.😊)

Ik zou vanmiddag met de buurvrouw gaan wandelen maar op dit moment begint het te regenen.😡

Nou ja, er zijn ergere dingen in de wereld.

Allemaal een goede, leuke dag.🙋

En inderdaad Lot is een trouwe antwoorder, leuk.

3 opmerkingen: