vrijdag 25 augustus 2023

Wazig.

 Hallo, altijd lezers en af en toe reageerders😂 ik behoor ook tot die club🙃.

Vorige week heb ik me weer opgegeven voor de cursus PSYCHOLOGIE,  dat is dan de eerste module. Bij deze cursus  kun je op elk moment instappen in totaal zijn er acht modules elk van tien lessen, toen ik er mee begon, een jaar geleden, was dat module nummer zeven,  de achtste heb ik ook gedaan en nu begint het weer van voren af aan, ik was een beetje bang dat dat niet leuk zou zijn maar er is me verzekerd dat er niet alleen maar al behandelde dingen langs gaan komen.

Jemig wat wazig verhaal, snappen jullie het nog?

Nou ja, als ik heel veel wijsheden heb opgedaan dan lezen jullie dat vanzelf wel.

Allemaal een goede wijze dag. 🙋‍♀️

3 opmerkingen:

  1. Hou ons maar op de hoogte hoor. Van elke les één treffende uitspraak hier neerzetten... Heb jij iets om specifiek op te letten en wij leren met je mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De menselijke geest doorgronden daar heb je meerdere levens voor nodig. Altijd weer nieuwe en andere aspecten komen er tevoorschijn. Mateloos boeiend. Ja zo denk ik erover. Na 30 jaar Theosofie en Boeddhiseme. Het verveelt nooit. . Gewoon een iets andere invalshoek. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk weer een cursus in delen. Vast bron van blogjes

    BeantwoordenVerwijderen