vrijdag 10 februari 2023

Roerig.

 Gisteren naar een andere therapeut geweest voor m'n nog altijd pijnlijke lies. Hij heeft m'n voet ingetapet zodat hij in een iets andere stand staat en dat zou het probleem dan moeten oplossen. 🤔

We gaan het meemaken.

De auto naar de garage, nieuwe bumper en gespoten dus dat duurde een paar dagen, geen vervangend vervoer want ze hadden alleen een automaat staan maar daar heb ik nog nooit in gereden en daar ga ik op m'n oude dag ook niet meer aan beginnen. Maar m'n vertrouwde karretje staat nu weer te glimmen voor de deur. 😀

Verder nog koffievisite gehad, met de buurvrouw gewandeld en ook nog een kennis  die helemaal over de rooie was door gebrek aan hulp weer een beetje rustig gekregen.

Al met al was het dus een roerig weekje.

Vandaag maar even niks.

Allemaal een goede rustige dag 🙋‍♀️

P.s. Berber, nog steeds alles goed met je? Groetjes Ella. 

2 opmerkingen:

  1. dank je AOW-tje, gaat prima. Op handen en vingers na, kou, vocht etc. en ik heb ze hard nodig om de dag door te komen.
    Fijn dat je weer je eigen auto hebt. Geen hulp krijgen als je het nodig hebt is vreselijk. Ik heb sinds een paar maanden een superhulp, die meedenkt en vooruitdenkt. Ik hoop dat ze nog lang blijft (maar ze is al begin 60...) sterkte met je lies en ik hoop dat het scheelt, dat intapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze week heb ik wel veel gedaan maar ook zoveel mogelijk rust genomen. Komende week wordt mijn zus geopereerd aan rechterschouder en ga ik donderdag tot zaterdag mantelzorgen bij haar. De gewone dingen doen want er komt hulp bij douchen en fysio en op zaterdagmorgen heeft ze al een tijd huishoudelijke hulp vd WMO. Vooral aanwezig zijn dus en voor eten en drinken zorgen. En wat maaltijden voorbereiden voor de dagen erna

    BeantwoordenVerwijderen