woensdag 1 februari 2023

Wel blij/niet blij.

 




Ik word hier zo blij van, gewoon op m'n dagelijkse wandelingetje gezien. Het is duidelijk dat we de goede kant op gaan.๐Ÿ˜€


En tja, hier word ik minder blij  van, een grote kras op de auto ☹️ en gewoon omdat ik niet goed oplette bij het achteruit rijden. Je vertrouwt zo op de techniek dat je maar achteruit blijft gaan omdat je geen piepjes hoort en dan zit je zomaar tegen een paaltje aan omdat daar nou net geen sensoren in de bumper zitten. 

Een schade van ongeveer 800 euro, ☹️ maar toch ook weer blij want de verzekering dekt het en het heeft verder geen consequenties voor de premie enz. Dus alleen gedoe, b.v. dat ik ruim een half uur in de wacht gehangen heb bij de verzekeringsmaatschappij, maar ik wilde dit met een levende ziel bespreken dus ik had me voor genomen om net zolang te blijven wachten tot ik iemand gesproken had. 

Ik heb de telefoon op de luidspreker gezet en ben ondertussen een bruine bonen prutje klaar gaan maken. 

Toen het prutje klaar was en ik de polis nog eens goed doorgenomen had kwam er een aardige mevrouw aan de lijn die dus een goede boodschap had, ik krijg zelfs vervangend vervoer๐Ÿ˜€ en toen was ik toch weer een beetje blij.

En zo blijf je bezig. 

Allemaal een goede blije dag ๐Ÿ™‹‍♀️

2 opmerkingen:

  1. Ik heb destijds voor geen extra's gekozen bij mijn nieuwe auto 10 jaar geleden, geen airco, geen afstand bediening voor de sloten etc. dus ook geen piepjes.
    Zitten al heel wat krasjes en krassen op maar daar heb ik geen last van, we zorgen dat het niet roest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Door de schade ellende ben je gelukkig heen gekomen. En die lente... ach daar hoeven we alleen maar geduldig op te wachten. Leuk he

    BeantwoordenVerwijderen