donderdag 16 februari 2023

Te vol.

 Mijn hoofd zit de laatste tijd te vol om nog over een leuk blogje na te denken.

Er moet teveel gedaan en geregeld worden en sommige dingen lopen niet zo lekker ( a.o. m'n lies ha, ha leuke woordspeling ) verder zijn er dingen waar ik me zorgen om maak dus vandaar de stilte.

 Ik heb even tijd nodig ( en dus m'n hersenen nodig, wat daar nog van over is🤣 ) om dingen te overdenken. 

Gelukkig was het de laatste dagen mooi weer dus heerlijk op een bankje in het bos in het zonnetje kunnen zitten. Gisteren ook nog even in de tuin gewerkt, al is het dan met een krukje er bij het ziet er toch weer wat beter uit. We gaan de goede kant op.

Straks maar weer eens voor de zoveelste keer naar de rug en voet kliniek, nu naar een andere therapeut, daar ben ik al eens eerder geweest maar het is voor hem ook zoeken waar  die klachten vandaan komen.

We gaan het allemaal mee maken.

Allemaal een goede, gezellige dag 🙋‍♀️

2 opmerkingen:

  1. Vandaag ga ik naar Nes, eerst zus ophalen in Spaarne ziekenhuis waar ze aan schouder is geopereerd, dus paar dagen mantelzorgen. Weet niet of ik langs de Nesserlaan kom met de kans je op je bankje te zien zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het hoeft echt niet altijd een leuk blogje te zijn. Toen je man nog leefde was het toch ook vaak wanhoop en verdriet.
    Nu last met je blessure. En omdat ik sinds enige tijd door mijn rechterbeen zak, waardoor opeens de wandelingen niet mogelijk zijn, volg ik je tocht langs de therapeuten met belangstelling.
    Gewoon de dagelijkse ups en down. De ouderdom die naderbij sluipt bij ons. Jezelf dwingen om wat te ondernemen. Dat herkende ik zo in je blog.
    Hoop dat je het toch weer vlug herpakt.
    Groet, Francien (uit de Achterhoek).

    BeantwoordenVerwijderen