zondag 9 juli 2023

Dood.

 In het kader van de muizenbestrijding heb ik het volgende gekocht: 



Het  is een apparaatje dat je in het stopcontact steekt en dat door middel van wisselende elektromagnetische pulsen en vibraties  voorkomt dat muizen en ratten de ruimtes in muren en plafonds gebruiken om zichzelf te verplaatsen. 

Voor zover ik weet zitten ze nu nog alleen maar in de buitenkast en om te voorkomen dat ze t.z.t. in huis komen heb ik dit ding in de huiskamer geplaatst.

Voor die buitenkast heb ik dus de buur kat ingehuurd.



Een prachtig dier maar ontzettend schuw. Ik heb nog niet gezien dat hij er een gevangen heeft, net zo min dat ik weet of dat, best wel dure, apparaatje z'n werk doet.

Kijk die beestjes hoeven van mij niet dood, maar ze moeten wel wég.

Afijn we gaan het meemaken.

Allemaal een goede, koele dag 🙋



4 opmerkingen:

  1. Prachtig beestje. Hoop dat hij het geld waard is 😁
    Van buienradar wordt je ook niks wijzer, verandert constant. Eerst zou er een hele grote bui rond 2 uur overkomen, nu is dat kennelijk afgezwakt en komt hij niet hier over maar verder naar het oosten.
    Kunnen de festivals ook weinig mee.
    Niet dat ik daar naartoe wil hoor, ik heb altijd zorgvuldig dergelijke evenementen vermeden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hebben soortgelijke kastjes in de fruitbomen hangen om eksters te verjagen en op de garagezolder staat ook een apparaatje tegen martergespuis.volgens ons werkt het.Succes met jouw pogingen.Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet niet of je van betweterige mensen houdt maar de kat is een meisje. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen