zaterdag 1 juli 2023

Ledigheid.

 

Als jullie misschien dachten dat ik tijdens de hitte mijn tijd in ledigheid heb doorgebracht dan kan ik jullie verzekeren dat dat niet zo was.  Ik heb weer eens geborduurd.




Het is nu alleen nog een kwestie van wassen, strijken en inlijsten en dan kunnen ze bij de  rest in het toilet.

    De foto is een beetje te geel in het echt is het witter.    En ja, wat zal ik nu eens gaan maken?

                                                       Allemaal een hele goede dag.🙋

4 opmerkingen:

  1. Ze zijn enig, je nieuwelingen. En hoe de rest hangt op je toilet, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuk borduurschilderijtjes. Nu aan vogeltjes beginnen? die zijn vaak ook zo mooi kleurig.
    Ik ben 2 maanden geleden aan een zomertruitje begonnen, 6 bollen maar het schiet niet op, haakt moeilijk en ik ben pas net aan tweede bol begonnen dus of het voor deze zomer afkomt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOO schitterend en er kan vast nog veel meer bij.

    BeantwoordenVerwijderen