donderdag 27 juli 2023

Werkjes.

Zo, weer twee werkjes af, klaar om opgehangen te worden op m'n Vrolijke Vrouwen wandje in de w.c.


 Helaas is er ook een mislukt, toen ik deze twee uitknipte om ze in een lijstje te doen bleek ik de derde te dichtbij geborduurd te hebben, hij viel groter uit dan ik verwacht had ( tel dan ook goed zus, en denk niet dat je dat wel even op het oog kan doen😡)
Nu heb ik niet genoeg ruimte er om heen om in een lijstje te kunnen doen. Ik zal me inhouden maar God hoort me brommen. ik zit nog op een oplossing te broeden maar ik zie het nog niet, als iemand goede raad heeft dan hoor ik dat graag. Ik heb nu eigenlijk geen zin meer om hem helemaal af te maken.

Allemaal een goede dag zonder teveel gebrom. 🙋

5 opmerkingen:

  1. Ach, dat is erg jammer. Ik zou het oplossen door met een heel scherp schaartje zo dicht mogelijk langs het geborduurde te knippen en dan het borduurtje op een stukje vilt in een van de kleurtjes die je gebruikt hebt vast te naaien met onzichtbaar garen of het geheel voorzichtig plakken met lijm.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh, dat is nu echt een hele leuke! Maak je hem toch weer opnieuw? (Over een tijdje)😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een stukje extra op het half ronde stikken en daar wat extra borduren? De vrouw zit omhoog te kijken naar ??????

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Past hij in een ovaal lijstje dat je dwars ophangt?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spuit elf hier 🙂,
    Geen tip, maar wel een heel leuk werkje.
    Even een tijdje laten liggen, dan komen de ideeën wel.

    BeantwoordenVerwijderen