woensdag 26 juli 2023

Fietsen.

De laatste tijd ben ik nogal aan het fietsen en dan het liefste lange tochten ( voor mijn doen dan) en routes die ik nog niet eerder gedaan heb. Zo ben ik vorige week naar Zandvoort gefietst, bij een strandtent een lekker visje gegeten en toen weer naar huis, in totaal 68 km.  
Gisteren ben ik naar het Muiderslot in Muiden gegaan.
Ik ben er niet echt ín geweest, gewoon omdat ik daar geen zin in had maar wel een kopje koffie gedronken op het binnenplein en ik heb over de dijk gelopen en me vergaapt aan de boten maar vooral aan de mooie wolken.
 

                                              En ik heb door de tuinen gelopen.

Daarna natuurlijk nog even het dorp in en ik vind het altijd leuk als huizen zo mooi versierd zijn.

Deze keer was het geen visje maar een lekkere salade op een terrasje vlak bij de sluizen midden in het dorp. Al met al waren het 48 kilometers, minder dan Zandvoort maar ik was toch wel moe omdat ik op de terugweg tegen wind had. Lang leve de elektrische fiets.
Vandaag heb ik niks dus kan ik uitrusten.
Allemaal een goede, rustige dag.🙋

2 opmerkingen:

  1. Jeetje dat is best een eind fietsen! Wij zijn gewoon met de auto gegaan toen we in Muiden de boot naar Pampus namen. Ben je daar al eens geweest? echt leuk om te bezoeken en fijn terras ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat je zo'n tochtje kunt maken en lekker lunchen. En nu wordt het er nog beter weer voor. Of misschien toch te warm?

    BeantwoordenVerwijderen