vrijdag 19 januari 2024

Nieuwe dag.

Gisteren even lekker een wandelingetje gemaakt, het was heerlijk in het zonnetje.

Onderweg kwam ik dit tegen


Een witte reiger in ons kleine plaatselijke parkje, nog nooit eerder gezien.
Dat was genieten ondanks de misselijkheid en het boeren waar ik nog steeds last van heb. Ik eet wel bijna weer normaal en dat is wel fijn want ik ben in de afgelopen tijd 3 kilo afgevallen. Nou is dat niet zo erg, het kan wel wat lijden maar het moet niet te erg worden.

Goed, nieuwe dag, nieuwe kansen.
Allemaal een hele fijne dag. 🙋

4 opmerkingen:

  1. Gelukkig kan je wel wat wandelen weer en 3 kilo minder is ook meegenomen, beter voor je gewrichten ook. Ik was er vorige jaar door ongeveer hetzelfde ook 2 kilo afgevallen en doe enorm mijn best dat zo te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergat nog te zeggen dat bij ons op het eiland we de grote witte reiger regelmatig zien en minder de kleine maar die lijkt erg op een meeuw alleen slanker en langere nek. Ze vallen nu wel erg op de donkere velden

      Verwijderen
  2. Ik hoop toch dat je snel van die misselijkheid afkomt. Leuk die witte reiger in de stad. Ik maakte die zeldzaamheid mee in de jaren 70 met de gewone reiger in de stad. Misschien gaat het met de zilverreiger hetzelfde het komen ze over tien jaar standaard in de stad. Ook met de nijlganzen ging het zo.

    BeantwoordenVerwijderen