maandag 4 maart 2024

8000.

 Ik weet eigenlijk niet meer of ik het hier al eens eerder verteld heb, maar in het kader van nieuwe sociale contacten opdoen loop ik op maandagmorgen met een wandelclubje mee, zo ook vanmorgen. 

Dat is leuk maar ze lopen door de naaste omgeving en die dacht ik wel te kennen, per slot van rekening loop ik daar elke dag,  maar vandaag heb ik toch iets nieuws gezien; er blijkt dus gewoon drie straten verderop een uilenfamilie te wonen. 😲

Een beetje moeilijk te zien en nu zat er maar 1 maar volgens een van de clubleden zitten er heel vaak 3. Toch leuk en reden om wat vaker die kant op te lopen én vandaag sloegen we ook een weggetje in waarvan ik dacht dat het dood liep en dus was ik er nog nooit in gelopen maar er bleek een heel nieuw wijkje aan te liggen, met hele mooie huizen, nooit geweten. 

Al met al hebben we ruim 8000 stappen gezet, en nu heb ik hele stramme benen maar dat geeft niet want ik ben alleen maar héél blij dat ik amper last van m'n lies heb gekregen. 

Het is nu 12.30 uur maar mijn dag kan niet meer stuk.

Allemaal een hele fijne dag.🙋

2 opmerkingen:

  1. Is dat een ransuil? Bij mijn oom die op de Watercirkel woonde zat er heel vaak een in de boom. Nu is hij overleden en de hele tuin leeg gehaald, uil is dan ook zijn plekje kwijt helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig. Wat zou ik die graag voor mijn lens hebben. Bofkont.

    BeantwoordenVerwijderen