vrijdag 8 maart 2024

Gedoe.

 Waarom kan het leven nou nooit eens een poosje achter elkaar ongecompliceerd zijn? 

Het gedoe met de heet water kranen is weer terug, een pakketje wat maar niet bezorgd wordt, een mailtje wat  maar niet beantwoord wordt, m'n lijf wat onwillig is enz. 

Klein bier in vergelijking met een hoop andere problemen in de wereld maar ik wordt er sacherijnig van.☹️

Morgen ga ik m'n verjaardag vieren, kan ik even m'n hart luchten, en uit ervaring weet ik dat het altijd gezellig is dus ondanks de drukte en het gedoe kijk ik er naar uit. Ik heb het mezelf gemakkelijk gemaakt, zelf gemaakte soep, Oma's soep noemen de kleinkinderen het altijd, een visschotel en een eigen gemaakt toetje en dan nog een kopje koffie en dan is het wel klaar. 

Allemaal een hele fijne dag. 🙋‍♀️

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag morgen, ik was het vandaag. Begon al goed man was het vergeten, pas toen hij paar x 8 maart vrouwendag hoorde op radio en zijn digitale krant viel het kwartje.
    Van mijn zus waar ik nog steeds geen contact mee heb een appje en van dochter ook, dochter en schoonzoon komen zondag, ik maak kippenragout, dacht dat ik al alles is huis had maar de potjes champignons zijn op, dus morgen toch nog naar de winkel.
    Hoop op wat minder harde wind dan kan ik met de fiets.
    Krijg jij nog cadeautjes?
    Ik wist echt niets om aan man te vragen.
    Aan mijn dochter vroeg ik om iets op ome Ali te bestellen dat ik al lang wilde maar ik kan niet met die website overweg. Kettinkjes en magneetslotjes want mijn handjes kunnen de slotjes niet meer openen en dan kan je er een magneet aandoen. Hoop dat dat werkt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lot, alsnog van harte gefeliciteerd, een datum die toch niet makkelijk te vergeten is. Klinkt handig die magneetjes, ik kan ook steeds minder met mn vingers.

      Verwijderen
    2. Dank je Berber. Ik had bij een andere chinees wat gehaald, over de vorige waren we niet tevreden mee, te weinig en niet lekker voor een hoge prijs.
      Deze was heeeel veel, lekker en nog goedkoper ook. Vandaag eten we weer wan er zat een enorme bak Foe Yong Hai bij en die kan je niet invriezen, heerlijke stukken kip zaten erin

      Verwijderen
  2. van harte gefeliciteerd AOWtje, maak er een leuke dag van.
    Zeker klein bier, maar wel jouw klein bier. Het eten klinkt heerlijk, zeker die visschotel. Geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ella, ik hoop dat je een fijne dag hebt (had).
    En trek maar weer aan de bel voor die kranen... Hopelijk dezelfde monteur als de vorige keer, die keek er in elk geval serieus naar. Dat het plotsklaps "over" was, dat kon hij niet helpen.

    BeantwoordenVerwijderen