woensdag 6 maart 2024

Tjalf Sparnaay.



Gisteren naar de tentoonstelling van Tjalf Sparnaay geweest in museum Jan in Amstelveen. Ik heb m'n ogen uit gekeken wat knap als je dit kan;
Toen hij begon met schilderen was hij een fan van Carel Willink, het magisch realisme, wat je in dit schilderij terug ziet. Hieronder een detail van het schilderij hierboven. Wat ik dan weer heel grappig vind.




Na het zien van deze schilderijen kregen dochterlief en ik acuut trek in patat en een hamburger wat we ook na afloop zijn gaan eten, maar eerst zijn we nog even naar het bloesempark in het Amsterdamse bos gelopen, waar de bloesem op uitbarsten staat.

 Al met al was het een leuke, welbestede dag.
Groetjes en een fijne dag 🙋

1 opmerking:

  1. Wouw. Ik kan me voorstellen dat je je ogen uitkeek. Evenals de patatlust

    BeantwoordenVerwijderen