maandag 25 maart 2024

Wapperen

 Bah, wat heb ik toch een hekel aan huishoudelijk werk. Gisteren was ik bij iemand op bezoek waar het heel netjes was, nergens een stofje, er slingerde ook nergens een krant of een boek of een handwerkje, geen pluisje op de grond, de aanrecht helemaal leeg, m'n jas werd keurig in een kast opgehangen enz. 

Ik voelde me meteen schuldig toen ik aan m'n eigen huis dacht, daar kom je n.l. dat soort dingen allemaal wel tegen, maar ja, er zijn zoveel andere dingen dan H.H klussen die ik leuker vind om te doen. Ik weet altijd wel een smoes te bedenken om nu even niet de vloer te dweilen of op te ruimen. Het klinkt misschien wat erger dan het in werkelijkheid is, je plakt echt nog niet aan de vloer vast hoor en je kunt ook nog rustig naar de w.c. maar even opruimen kan geen kwaad en die ramen zijn toch nu ook echt wel aan beurt toe. ๐Ÿค”

Dus heb ik me voorgenomen om vandaag eens door m'n huis te gaan en m'n handen te laten wapperen.

Het is mooi weer dus maar beginnen met de ramen, huh mooi weer? straks start het maandagochtend wandelclubje, รณรณk heel mooi weer om te wandelen en als ik nu de ramen ga lappen heb ik straks geen energie meer.

Tja. dan toch maar liever m'n benen laten wapperen dan m'n handen. ๐Ÿ™ˆ

Allemaal een hele mooie dag.๐Ÿ™‹‍♀️

Lot, wat naar om te lezen dat je geen contact met je zus meer hebt, toch niet de zus in Nes ? Ze heeft je wel een berichtje gestuurd met je verjaardag dus misschien is ze wel heel blij als jij nu weer wat van je laat horen. Als je het niet probeert dan weet je het ook niet.  Sterkte want zulke situaties zijn heel vervelend. Groeten.

Berber, alles nog steeds goed met je? Een simpel ja is genoeg hoor ๐Ÿ˜ƒ



2 opmerkingen:

  1. gaat nog steeds prima met me, behalve....
    ik hou meer van jouw huis dan een huis wat er zo eng netjes uitziet. Bij mij staat het vol in de kamer, en keuken en gang, omdat er veel wat een ander mens op een andere verdieping heeft staan na gebruik bij mij beneden blijft. Maar het ziet er echt niet zo uit als in Hoarders, programma bij TLC, kan nog normaal door de kamer etc. lopen en hoef nergens overheen te stappen. Ramen zemen doet mn hulp, en buiten de glazenwasser.
    Lekker gewandeld vanmorgen? vast wel, lijkt me heerlijk en ook gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die zus en is ook mijn enige, ze is ook nog 14 jaar jonger
    HH werk is ook niet echt mijn favoriete tijdsbesteding. Morgen komt mijn hulp om de grote keuken schoon te maken om de 3 weken, dat is heel fijn.
    De rest proberen we samen bij te houden, maar Ik moet constant opletten dat er niet ergens weer iets bij iets wordt gezet/geschoven/ondergezet. De ramen aan de voorkant moeten nodig worden gelapt, binnen was laatste keer na nieuwjaar. Buiten staat zo vaak de wind erop dat is nauwelijks bij te houden.

    BeantwoordenVerwijderen