woensdag 24 april 2024

Boek.

 De afgelopen dagen heb ik het boek IN DE MIST VAN GOLDEN GATE PARK VAN  Murat Isik gelezen, het is een vervolg op zijn eerdere boek WEES ONZICHTBAAR dat gaat over zijn zijn jeugd als Turkse jongen in de Bijlmer. In dit nieuwe boek lees je over hoe het hem verder vergaan is. 

Wat vond ik ervan? Dat eerste boek vond ik goed en daarom wilde ik dat nieuwe boek wel kopen, heb ik daar spijt van? nee, want ik heb het met plezier gelezen. Het is goed geschreven,  hoewel ik het soms wel te langdradig vond. Maar toen ik het uit had zat ik met een dubbel gevoel op de bank, het verhaal was nog niet klaar, ik wilde weten hoe het met de personages verder ging. Het had ook geen happy end en dat vind ik ook niet fijn. Het eindigde met allemaal vraagtekens. 

En aangezien ik nogal wantrouwig van aard ben denk ik dat de schrijver dat met opzet heeft gedaan want je kunt er donder opzeggen dat er weer een vervolg gaat komen en dat iedereen dat ook weer gaat kopen. Kassa! 

Nou ja, het zij zo, dat zien we dan wel weer. 

Allemaal een fijne dag, ik ga vandaag, met een vogelkenner ,  vogels kijken in de polder. Verrekijker mee 🙈Nog nooit eerder gedaan.  Duimen jullie voor me dat het droog blijft? 🙋


3 opmerkingen:

  1. Fijne en droge dag gewenst, als het regent zijn het zo te zien wel hele kleine buitjes, dus maar hopen dat er schuilplaatsen zijn op je wandeling

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik duim voor je maar of t helpt? Het regent hier in ieder geval en ik moet straks op fiets weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O,wat leuk...vogels spotten.Veel plezier en de regen gaat ook weer voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen