maandag 15 april 2024

Veel foto's.

 Gelukkig is de dag van gisteren goed verlopen, ik stond nog wel een beetje slappig op de benen maar op adrenaline komt een mens heel ver. 

De kinderen begonnen met het straatje naar de voordeur schoon te maken en zie het resultaat.

                                             VOOR.


                                             NA.


Het was de eerste keer sinds 41 jaar dat het eens grondig  werd schoongemaakt. Nu met een professionele terrasreiniger, dat werkt toch beter dan heel af een toe een emmertje met wat zeepsop. Rechts ligt de top van de boom uit de tuin, zie volgende foto.

Daarna was een grote conifeer in de tuin aan de beurt: 

                                               VOOR

Ik wilde deze boom graag kleiner hebben zodat ie van af de grond te snoeien is. Gemak dient de mens. 

                                             NA


Ik ben er helemaal blij mee.

Volgens m'n andere 'tekende' dochter ( die er helemaal niet bij was) zag ik er zo uit toen ik aan het  helpen was.

Grappig toch? 

Om een uur of half drie waren ze klaar en om drie uur gingen ze weer naar huis. Daarna heb ik met de benen omhoog lekker op de bank gezeten. Geen zin om te koken en toen dacht ik: doe eens gek en laat lekker makkelijk iets bezorgen en dus heb ik heerlijke spareribs gegeten. Daar knapte ik zo van op dat ik daarna ineens zin kreeg om nog even te gaan wandelen en dat was een goed idee. 





 Wat een weldadige rust op nog geen 10 minuten lopen van m'n huis. Ik kwam nog wel een heel raar beest tegen. 🤔

Al met al was het een gezellige, nuttige , leuke dag en dat wens ik jullie vandaag ook toe. 🙋

1 opmerking:

  1. Wat goed dat je iets te eten bestelde... Mijn idee in zo'n situatie is altijd "laat maar, ik sla wel een dagje over" en eet dan een boterham met vitaminepil.

    BeantwoordenVerwijderen