maandag 29 april 2024

Wandelen.

 Nadat de machines gisteren het werk hadden gedaan heb ik alleen nog maar even een broek korter gemaakt.  De  rest van de dag heb ik lezend op de bank doorgebracht. 

Er stond een behoorlijk harde wind wat niet uitnodigde om te gaan wandelen en fietsen al helemaal niet dus hup met de beentjes omhoog, een mooi boek en een kopje thee en laat de boeren maar dorsen.

Blijkbaar was ik toe aan wat rust want s middags kon ik m'n ogen niet langer open houden en heb ruim anderhalf uur heel diep geslapen. 

Nou ja, ook niet erg.


Vandaag weer met frisse moed vooruit, wandelen met de wandelclub, mooi weer dus gaan met die banaan. 

Allemaal een hele fijne dag 🙋‍♀️

1 opmerking:

  1. De harde wind hield mij gisteren ook tegen om flink stuk met rollator te lopen. Heb het nog geprobeerd met stok te lopen en wat broodkapjes in de sloot gegooid maar wind tegen was niet fijn en in totaal maar 200 meter gelopen.

    BeantwoordenVerwijderen