vrijdag 26 april 2024

Pluk de dag.

 Vanmorgen las ik in de bijlage van de Volkskrant een interview met Dieuwertje Blok. Haar neus moet geamputeerd worden. Er zit een kanker gezwel in. Dat is toch ook wat.😱 Ik wist helemaal niet dat dat kon. Ik ben er een beetje ontdaan van.

Nou kunnen ze tegenwoordig blijkbaar hele mooie protheses maken maar het idee waar je eerst doorheen moet voordat je die krijgt lijkt me vreselijk. Daarbij heeft ze ook nog een man waarbij pas geleden een been is afgezet en waarschijnlijk komt er nóg een amputatie aan. Hoeveel ellende kan een mens hebben. 

Zo zie je maar; zo heb je niets en ben je lekker aan het leven en zo stort alles in elkaar. 

Pluk de dag. 

Vandaag niks op de agenda en dat is ook wel eens lekker. 

Allemaal een hele fijne dag. 🙋‍♀️

3 opmerkingen:

  1. Ach dat haar man ook met zoveel ellende zit wist ik niet. Hij deed lang de zaterdagochtendshow met Mieke van der Weijden maar is daar een paar maanden geleden mee gestopt.
    Zo'n probleem met je neus lijkt me inderdaad heel confronterend vooral als je regelmatig optreedt.
    Vandaag nog wat huishoudelijke klussen boven, de slaapkamer goed stoffen en zuigen. H is vlees aan het snijden om draadjesvlees te stoven, hij wil dat op zijn manier gesneden hebben. Had een groot stuk bij de turkse slager gekocht. Prima mag hij ook het aanbakken en stoven voorbereiden doen, de rommel die hij meestal maakt ruim ik dan met liefde op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik dat lees dan tel ik maar mijn zegeningen.......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik mis Peter de Bie nog steeds op zaterdagochtend, nu weet ik waarom hij er niet meer is. Wat verdrietig allemaal voor de dit stel. Eens, pluk de dag, tel je zegeningen! Ik wist het niet en heb het nu pas net hier bij jou gelezen. Ben er ook ontdaan van.

    BeantwoordenVerwijderen