vrijdag 12 april 2024

Geluksvogel.

 Dat ik gisteren niet naar de HOVO kon gaan ging me wel aan het hart want ik vind het altijd heel interessant.  Maar de goden zijn met me want ik kreeg net een mailtje dat de docent door omstandigheden  ook niet aanwezig was en dat het college later wordt ingehaald. Dubbel geluk want heel veel medecursisten hebben dus een onnodige reis gemaakt en ik niet. ๐Ÿ˜€ 

Je zult nu zeggen wat slecht dat dat niet eerder gecommuniceerd is en ik ken natuurlijk de reden niet maar ik weet nu al zeker dat hij dit heel vreselijk vindt en duizend maal z'n excuus aan gaat bieden.

 Nog meer geluk: tante Truus was goed te spreken. Ze moest een slokdarmonderzoek ondergaan en zag daar natuurlijk erg tegenop maar omdat ze een roesje had gekregen had ze er helemaal niks van gemerkt en de uitslag was ook nog eens goed, dus helemaal blij. Het kostte me  dus minder energie dan  ik verwacht had. 

Maar toch ga ik nog even kalm aan doen want nog steeds moeie benen en zondag komen schoonzoon en dochter om het terras schoon te maken en de tuin te snoeien dus dat wordt weer druk. En nog meer geluk: dat ik een lieve dochter en schoonzoon heb die dat voor me willen doen.

Ik ben een geluksvogel.

Allemaal een hele gelukkige dag. ๐Ÿ™‹‍♀️


1 opmerking:

  1. Ach zo lossen sommige "problemen" vanzelf op. Het is heerlijk weer maar nog steeds koude wind, morgen hoop ik toch mijn fiets even te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen