zondag 14 april 2024

Leeftijd.

 Vandaag komen de kinderen de tuin snoeien en het terras schoonspuiten en ik zie er tegenop. Ik vind het teveel gedoe. 

Om een voor mij onverklaarbare reden sta ik nog steeds een beetje slapjes op m'n benen en moet ik na elk klusje weer even gaan zitten en uitrusten. Ik doe alles het liefste op m'n eigen tempo en wanneer ik er zin in heb.  Heb ik iets onder de leden? Waardoor ik zo snel moe ben?  Ik eet, drink en slaap normaal. 

Of is het gewoon de leeftijd? 

Eerst deze dag maar even door. 

Allemaal een hele fijne dag 🙋‍♀️

1 opmerking:

  1. Voorjaarsmoeheid? Maar ondanks dat doe je toch echt je best er het beste van te maken.
    Ik raak kennelijk gewend aan de ab want het gaat iets beter met me over het algemeen.
    Afgelopen week een kaart gestuurd naar mijn zus, kreeg net een uitgebreide reactie over de afgelopen maanden dat ze in diep dal heeft gezeten maar nu wat beter gaat. Daar was is wel blij mee. Helaas kwam er half uur later een naardere reactie dat ik niet hoef te reageren op haar app, geen kaarten meer moet sturen want ze krijgt stress van mijn tekst en vragen en niet weer wanneer ze weer contact opneemt over half jaar, jaar of nooit. Dat is typisch mijn zus, eerste deel overdacht, tweede reactie ondoordacht en naar overkomend. Ben daar verdrietig van

    BeantwoordenVerwijderen