maandag 1 april 2024

Paasbrunch.

 He, He, het is achter de rug. Ik had het er maar druk mee. De dagen van te voren zorgen dat alles in huis is maar er zijn altijd dingen die je het beste op het laatste moment kunt kopen. 

In de morgen  vroeg opgestaan om alles voor te bereiden want ik heb er een hekel aan om alles op het laatste moment te doen en ik wilde ook nog even de tijd heb om even te rusten voordat de visite zou komen en dat is gelukt !!!

Ik vind het altijd leuk om het er leuk uit te laten zien en   het moet voor de visite wel een verrassing blijven, maar ik heb maar een klein keukentje dus zoveel mogelijk in de ijskast gezet en de rest op een bureau in een koele slaapkamer.

Ik had om te beginnen een pompoensoepje gemaakt, die was gisteren al klaar, en verder afbakbroodjes, kaneelbroodjes en natuurlijk een stol. En natuurlijk een toetje, slagroom\Griekse yoghurt mengsel met mango.


Uiteindelijk zag het er zo uit, de koppies van de mensen heb ik er maar even afgesneden want daar heeft niemand iets mee nodig. (Ik verbaas me er vaak over dat mensen maar allerlei foto's op social media zetten)


Het was leuk, ze vonden het lekker en het was gezellig, wat wil een mens nog meer? De kleindochters hielpen met tafeldekken, heen en weer lopen, dingen pakken dus ik ben heel tevreden.

Toen ze weer weg waren ben ik wel even een uurtje op de bank gaan liggen want ondanks de hulp was ik toch wel moe. Maar goed, nu weer alle tijd om uit te rusten.Allemaal een hele fijne dag🙋

4 opmerkingen:

  1. Mooie tafel met paas-voorjaarskleuren ook. Altijd fijn als het weer gelukt is en ja best vermoeiend maar de voldoening dat we het nog kunnen is ook fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prima uit....nou ja....zag dan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eer van je werk...lekker eten met vrolijke mensen aan tafel is toch heerlijk.Ik heb dezelfde servetjes in huis.Lekker geel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je veel lekkers gemaakt en wat ziet het er allemaal leuk en verzorgd uit! Geen wonder dat je bekaf was, maar wel op een fijne manier.

    BeantwoordenVerwijderen