dinsdag 12 september 2023

Kijk omhoog Sammy.

 Ik hou van fotograferen, dat was misschien wel duidelijk geworden door alle foto s die in de loop der tijd langs zijn gekomen.

In dat kader volg ik nu een online workshop ANDERS KIJKEN. Je krijgt dan een week lang elke dag een  opdracht, gisteren was de opdracht: kijk eens omhoog, wat zie je dan? en maak er eens een foto van, nou dat heb ik gedaan en toen zag ik o.a., dit:


Grappig om te doen. 

Vandaag is de opdracht: fotografeer iets wat je weggooit. Tja, dat kan  natuurlijk van alles zijn.

Nou ja, we gaan het zien. 

Straks eerst naar de POH voor de uitslag van het jaarlijkse bloed en urine onderzoek, ik ga er een beetje van uit dat alles wel goed zal zijn.

En ook dat gaan we zien.

Allemaal een goede koele dag.🙋

1 opmerking:

  1. Het was best een benauwde vochtige dag binnen, de warmte zit nog zo in huis. Buiten was het lekker maar ook nog veel vocht in de lucht

    BeantwoordenVerwijderen