donderdag 21 september 2023

In gedachten.

 Goh, Berber, dat je er aan gedacht hebt, wat ontzettend lief. 😘

Inderdaad is dit een vervelende periode voor mij. 2 jaar geleden, 20 augustus manlief in verpleeghuis opgenomen, 20 september overleden. 

Het is niet zo dat ik er verdrietig of depressief van word maar het zit wel in je hoofd. 

Gelukkig heb ik hele lieve kinderen die me veel aandacht geven, dat helpt.

En straks naar psychologie les, afleiding, dat helpt ook.

Allemaal een fijne dag, die wel regenachtig zal zijn maar dat past wel een beetje bij m'n stemming.🙋‍♀️

4 opmerkingen:

  1. ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt. En ik heb iets met data, soort tic van me (er zijn ergere).
    Prettige psychologie les

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker lief van Berber. Ja natuurlijk een moeilijke periode en weer dat niet meehelpt.
    Vandaag met dochter afgesproken, plan was in Goes winkelen maar dat hebben we maar veranderd naar alleen lunchen in ons favoriete restaurantje in Terneuzen, en Action en Aldi en koffie na. daar kunnen we makkelijk voor de deur parkeren
    Vast vogelvoer gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat gaat de tijd toch snel. 2 jaar al weer pfff

    BeantwoordenVerwijderen