zaterdag 30 september 2023

Quote.

Op dit moment verder niets te melden.

Het is harstikke lekker weer dus ik ga lekker een eindje fietsen.

Morgen met dochter en schoonzoon naar een voorstelling van Diederik van Vleuten, ik ben benieuwd.

Allemaal een hele goede dag.🙋

P.s. ja Lot, dat heb je in zo'n kleine gemeen schap, ik wordt er soms zo moe van dat mensen meteen hun mening klaar hebben zonder dat ze weten waar ze het over hebben. Is jou zus gelovig? Ik ben laatst naar een mis geweest die buiten bij de kerk was. Met een beetje toeval zou ik zomaar naast je zus gezeten kunnen hebben.😃
 

1 opmerking:

  1. Nee we zijn niet gelovig opgevoed. Ze heet Ellen en woedt volgend jaar 60, gaat wel naar veel dingen die georganiseerd worden maar een mis zal ze niet bijwonen.

    BeantwoordenVerwijderen