zondag 1 oktober 2023

Bloemen.

Nu doen ze het wéér. 

Ik heb het over het drama in Rotterdam, daar hoef ik verder niets over te zeggen want dat is natuurlijk gruwelijk en daar zijn geen woorden voor. 

Nee, ik heb het over de bloemen die mensen heel lief neerleggen en in een hek steken, ik heb het er hier al eens eerder over gehad, HAAL HET PAPIER EN PLATIC ER AF! 

Wie wil er nou naar papier en plastic kijken? M'n vingers jeuken gewoon om er heen te gaan en er een zee van alléén maar bloemen van te maken. Hoe mooi zou dat eruit zien.

Maar ja, ik ben blijkbaar de enige die er zo over denkt.


Allemaal een hele fijne zondag 🙋


5 opmerkingen:

  1. helemaal mee eens, met die bloemen. en wat daar gebeurd is....
    die oetlul had bijna zijn artsenbul, las ik.
    Wie is Diederik??? Of welke Diederik?
    Beetje opgeknapt, AOWtje??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Diederik van Vleuten is een cabaretier.

      Verwijderen
    2. ik had niet gelezen dat er gisteren ook een blog stond. dan had ik die sullige vraag niet gesteld.
      En een leuke cabaretier ook

      Verwijderen
  2. ook mijn idee.....bloemen haal je uit de verpakking.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik begrijp dat ook niet, bloemen in het papier (en ook veel te veel) plastic.

    BeantwoordenVerwijderen