dinsdag 24 oktober 2023

Past lives.

 Gisteren dus naar de film geweest.

Ik vond het een mooie film,  en dan bedoel ik: heel mooi gefilmd en een mooi verhaal, want soms gaat het zo in het leven. 

Even in het kort; het gaat over een jongen en een meisje van ongeveer 12 jaar  in Korea die heel voorzichtig een beetje verliefd worden op elkaar. De rest van de film gaat over hoe het leven van deze jongelui verder gaat.

Inderdaad Lot het is geen vrolijke film. Ik vond het ook een langzame film en dan bedoel ik lange scenes en veel stiltes maar daar hou ik wel van, tegenwoordig moet alles snel, snel, snel,  maar ik heb vanaf het begin tot het eind geboeid gekeken.

En ja Berber ik zal er rekening mee houden dat de w.c. groot moet zijn, maar ik ga ze sowieso weer ophangen waar dan ook.

Vandaag niets op het programma, we gaan zien wat de dag gaat  brengen.

Allemaal een fijne dag 🙋‍♀️

Berber, inmiddels al gewend aan de traplift? 

Lot, jammer dat je het op de naailes niet leuk vind, het had ook heel gezellig kunnen zijn maar je hebt nu in ieder geval een goed patroon en binnenkort kun je de broek dus aan,  of had je dat toch al? 🤣🤣🤣

3 opmerkingen:

  1. Mooi dat je de film de moeite waard vond.

    Nee broek is nog niet af. Maar ik heb er een heleboel en dus geen haast. Vandaag kwam hulp keuken schoonmaken en dat kost dan best de hele ochtend met opruimen en ding weer terugzetten.
    En vanmiddag zijn we naar valtraining geweest, door gemeente aangeboden. Was wel goed vonden we. Eerst introductiepraatje, daarna beetje vallen op dik kussen, ongeveer half stoelhoogte dik, je kon er goed opzitten en weer opstaan. En daar moesten we op 3 manieren op vallen. Meteen goede buikspieroefening. Daarna loop parcourtje, slalommen, op ongelijke grond lopen, op en af stappen en rondje draaien. Ik kijk uit naar de volgende keer, nog 7 te gaan en dan kan ik vallen en weer opstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. traplift is grandioos. niet dat ik er de hele dag op zit en alleen nog maar naar boven en weer naar beneden race...
    heb ook een rollator, een flinke stevige. ga er n iet mee naar buiten (dat gaat niet meer) maar zit er elke dag in want hij zit heeerlijk. Mn rug heeft extra steun en dat is wel lekker op zn tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem vrijdagmiddag gezien en vond hem prachtig

    BeantwoordenVerwijderen