dinsdag 5 september 2023

Afgeleid.

 Gistermorgen dacht ik: zo, het normale leven is weer begonnen, iedereen is weer naar school en aan het werk en dus kan ik wel even op m'n gemakkie naar het strand rijden. En dat heb ik ook gedaan. Het was heerlijk.


Ik vond het bij nader inzien wel jammer dat ik geen badpak meer heb ( uitgegroeid  ☹️) want dan was ik wel even de zee ingegaan, nu heb ik een heel stuk met blote voeten door de branding gelopen en de Here zij geprezen, Halleluja! m'n lies hield zich heel goed. 

Onderweg kwam ik dit tegen, dat vind ik dan altijd weer een cadeautje. 


Op het strand kom je natuurlijk heel veel verschillende meeuwen tegen, 



Dit is dan weer een heel ander soort. Van dichtbij zijn het best grote jongens.

Maar toen ik deze eens wat beter bekeek moet ik toe geven dat m'n oog toch even was afgeleid. 🤣

Of dat ook een grote jongen was heb ik in de gauwigheid niet gezien, 🙈

Voordat ik weer naar huis ging heb ik mezelf nog op een heerlijke lunch getrakteerd, ik dacht ik neem een lekkere maaltijd dan heb ik vanavond aan een crackertje genoeg.

Op dat terras was ik in "goed" gezelschap 😃 (het is maar net wat je smaak is.)
Op de foto misschien niet zo goed te zien maar het is Gerard Joling.

Kinderachtig,  maar ik kon het toch niet laten om even stiekem een fotootje van hem te maken.

Afijn, u begrijpt het, het was een dag met een gouden randje.


Jullie allemaal ook een hele fijne dag. 🙋‍♀️

7 opmerkingen:

  1. Je maakt wat mee, hahaha. Maar het strand stil en bijna verlaten is heerlijk en zeker met deze temperaturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je had geen badpak nodig zo te zien op die ene foto. Het ziet eruit als een leuke dag. En Tja Gerard spotten zonder vrienden is wel uniek hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En wij mogen meegenieten van al die vreemde vogels. Ik heb deze week een vrije dag en hoop ik dat ik ook zoveel bijzondere dingen tegenkom. Bij voorkeur wel aangekleed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je nooit in je blootje op het strand heb gelopen weet je niet hoe heerlijk dat is.Deze meneer stelt zich heel ,,kwetsbaar,,op en ik zeg petje af.Had hij ook trouwens niet op.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. badpakken zijn nog altijd te koop...
    Jammer dat je geen selfie met hem maakte...
    Maaltijd ziet er heerlijk uit, crackertje was genoeg??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk bloot op stand en zwemen is ook zo fijn zonder iets.
    Klinkt als een hele fijne zomerdag. Het is ook heerlijk weer ophet moment, ik geniet er nog volop van en elke dag een andere jurk of kort rokje met topje.
    Ga zo fietsen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ghaghagha en wij maar mee genieten 🤣

    BeantwoordenVerwijderen