maandag 7 oktober 2024

Bloed.

 Vanmorgen al vroeg op pad. Ik moest bloed laten prikken en urine inleveren voor het jaarlijkse onderzoek. Het bloed prikken gaat altijd goed want ik blijk mooie aders te hebben, dat krijg ik ook altijd te horen:' wat een mooie ader' zij blij, ik blij, en ik vind het ook niet erg en kan gewoon kijken hoe die naald in m'n arm verdwijnt. 

Het urine inleveren was heel even spannend want het was misschien te weinig, ik had naast het potje gepiest, letterlijk dan 🤣. Maar ook dat kwam goed. 

Al met al was ik in 20 minuten uit en thuis. 

Nu eerst wat eten en een kop koffie. Verder voor vandaag geen plannen misschien even een uurtje bij slapen want vannacht veel wakker gelegen en dan vanavond weer naar de keramiekcursus. 

Ach ja, zo blijft een mens bezig.

Allemaal een hele goede dag. 🧏‍♀️

2 opmerkingen:

  1. Vrijdag heb ik die afspraak voor bloed en urine. Mijn aders verstoppen zich altijd en springen weg zodra ze de naald voelen aankomen, kan ik niks aan doen want ik kijk er ook altijd naar. Ook een infuus inbrengen geeft meestal problemen, heb wel eens 4 blauwe plekken gehad waar het niet lukte.
    Vanmorgen BlijFitles met koffie na

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kijk nooit naar het bloedprikken, ben ooit flauwgevallen en een trap afgevallen, ze konden nergens een ader vinden om in te prikken.
    Vanmiddag komt de ergotherapeute vertellen wat ze heeft gevonden aan elektrische rolstoelen en hoe het nu verder gaat. Ben reuze benieuwd, wij houden u op de hoogte.
    Succes met de cursus, lijkt me heel leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen