woensdag 23 oktober 2024

Boek.


 Op dit moment ben ik een goed boek aan het lezen: Koninkrijk van Jo Nesbø. Het gaat over twee broers die op een berg in Noorwegen wonen. Al lezende kom je er achter dat er in hun jeugd veel is gebeurd en nadat een van de broers weer terug komt na lang in het buitenland gewoond te hebben blijkt dat de vroegere gebeurtenissen nog steeds opspelen.

Het is echt zo'n boek waarvan je denkt: ik ga even lezen en dan ga ik weer een klusje doen maar als je dan weer  opkijkt blijkt er zomaar een uur voorbij te zijn.

Ik lees ook altijd even voor ik ga slapen, meestal wordt ik dan na een minuut of tien wel slaperig maar met dit boek niet, ik moet echt bewust stoppen. 

Een aanrader dus.

Allemaal een hele goede dag. 🙋‍♀️


2 opmerkingen:

  1. Dit boek ken ik (nog) niet. Wel andere boeken van deze schrijver. Ze zijn goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat bij mijn luisterboeken dus opgeslagen op de boekenplank

    BeantwoordenVerwijderen