dinsdag 22 oktober 2024

Tadaaaaaaa.


 Daar is ie dan, m'n allereerste zelf gefröbelde pot. We moesten bij de basis beginnen en de eerste opdracht was: maak een ronde pot. Dat heb ik dus ook gedaan en dit is  het geworden. De pen ligt er bij zodat de afmeting een beetje duidelijk is.

Marijke: dat is precies wat ik bedoel: een huisje op een Knarrenhof met levendigheid in de buurt. De naam Knarren hof vind ik dan weer iets minder maar een andere naam zou ik zo gauw ook niet weten.

Allemaal een hele goede dag, ik ga straks even een poef terug brengen naar dochter waar ik nieuwe bekleding voor heb gemaakt. 🙋

2 opmerkingen:

  1. Hij is echt mooi geworden en die warme kleuren vind ik zo mooi.
    Jouw zelfgefröbelde pot verdient een goed zichtbare plek...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gefröbeld en goede kleurcombinatie maar in de kringloop zou ik het niet kopen.
    Gisteren na de koffie ziek, zwak en misselijk geworden, halve nacht op geweest voordat alles er uit was. Nu alleen dorst en totaal geen trek, komt wel weer ik heb voldoende reserve. Was de afgelopen maanden 2 kilo aangekomen, bijna altijd in de zomer. Als ik het rustig opbouw zal er wel wat af zijn. Komt niet handig uit nu ik het autorijwerk moet doen om Sienna uit te laten, liep toch om 9 uur al bij haar uitlaatveld maar ik heb weinig gelopen, zij rent rondjes.

    BeantwoordenVerwijderen