maandag 19 juni 2023

Atlas.

 Gisteren ben ik  aan deel 6 van de ZEVEN ZUSSEN  van Lucinda Riley begonnen. Kennen jullie die boeken? 

Het gaat over 7 vrouwen die als kind door een man worden geadopteerd. In elk boek wordt het leven van een van de vrouwen beschreven. 

In de afgelopen tijd las ik af en toe een deel maar toen ik deel 5 uit had dacht ik : nu weet ik het wel,  maar toen zag ik dat deel 8 uit was gekomen
en dat gaat over de vader die al die kinderen heeft geadopteerd en toen werd ik wel nieuwsgierig want in al die boeken wordt niet duidelijk wat voor man hij eigenlijk is en waarom hij dat allemaal gedaan heeft en rond zijn overlijden heerst ook nog allemaal onduidelijkheid, niemand heeft zijn lijk gezien. 

 Maar om nou een paar delen over te slaan vond ik geen optie en dus is nu deel 6 aan de beurt en het boeit toch wel weer. 

Allemaal een goede dag met veel leesplezier.🙋‍♀️

2 opmerkingen:

  1. Ik ben Atlas ook aan het lezen. De vorige heb ik eerst al gelezen, en afgelopen jaar als luisterboek als opfrissertje, ik was nog niet helemaal klaar met luisteren toen Atlas binnenkwam en heb ik er even in gebladerd en toen deel 7 afgeluisterd, nu sinds 3 dagen aan het lezen. Maar weinig tijd, nieuwe hond en nieuwe fiets nemen veel tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook wee r begonnen.Nu bij ,,Maan,,.Het laatste deel ligt te wachten.......Heerlijk.Echt zomerlectuur.

    BeantwoordenVerwijderen