woensdag 14 juni 2023

Verbazing.

 Even wat dingen die me vandaag in de krant opvielen en waar ik met verbazing naar heb zitten kijken.

                                           Was het dat dan nog niet??????

 Ook goeiemorgen.😶 Hoe ziek moet je zijn om seksuele handelingen met een overleden persoon te willen hebben. Ik word er gewoon misselijk van. Het was nog niet strafbaar omdat in de wet een lijk niet als persoon maar als voorwerp wordt gezien. Tja zo kun je het ook bekijken. Maar dat gaat nu dus veranderen.

 

In de Tweede Kamer werd gezegd dat er 256 kinderen ouder dan 18 jaar van toeslagengedupeerden in de afgelopen jaren zouden zijn overleden, dat getal was fout het moest 62 zijn, Foutje, bedankt. Het zou je kind maar zijn. Ik vind 62 ook al ontzettend veel. 


En hier keek ik met verbazing en een glimlach naar, die glimlach gold die broek, het enige dat ik dan kan denken is: waarom? wat is hier leuk aan? waarom zou je zoiets aan willen? Maar ja dat zal mijn moeder vroeger ook wel eens van mij gedacht hebben. De verbazing ging  over dat deze jongedame bij een herdenkingsplek stond voor Berlusconi, toch niet de meest frisse persoon. Maar goed, zij denkt dat ze goed bezig is.

Vandaag ga ik maar zonder broek want het gaat weer een warme dag worden. Nou ja, niet zonder broek natuurlijk maar met rok, onderbroek met langere pijpen aan want anders schuren m'n bovenbenen zo langs elkaar.😂

Allemaal een hele goede dag en rustig aan maar.🙋

3 opmerkingen:

  1. ik heb me voorgenomen om me nergens meer over te verbazen, al lukt dat toch niet altijd.
    in huis, met alles dicht, is het prima uit te houden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch wel een zelfgebreide onderbroek met pijpjes? Ooit op school een zonder pijpjes moeten breien, de vooorkant was heeeel breed, de achterkant heel smal, was onderweg steken verloren of te weinig gemeerderd.
    Bij dit soort berichten kan je er alleen maar over verbazen en snel vergeten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doms verbaas ik me over mezelf dat ik steeds minder een uitgesproken mening over sommige dingen heb. Zolang mensen een ander maar geen schade betokkenen. Dat raakt me erg.

    BeantwoordenVerwijderen