zondag 18 juni 2023

Toeval.

Vandaag wordt een rustig dagje want ik heb gisteren iets teveel gedaan  Ik heb 46 km gefietst, ik ben op en neer naar Weesp geweest, dat is ongeveer 18 km hier vandaan maar op de terugweg heb  ik de toeristische route genomen, door het Gein, het is daar echt prachtig en ik heb genoten, m'n benen iets minder dus die krijgen vandaag een beetje rust.

Het bijzondere van deze dag was dat ik m'n nichtje, die in Weesp woont, tegen kwam. Zij loopt nóóit op die plek waar we elkaar zagen en ik fiets daar natuurlijk nooit, als we een paar minuten later waren geweest hadden  we elkaar mis gelopen.
Zij is de dochter van m'n oudste zus en we zien elkaar eigenlijk alleen bij begrafenissen maar nu komen zij en haar vriend  ook een keer deze kant op fietsen dus helemaal leuk.

Toeval bestaat niet zeggen ze dan, ik heb er de hele dag een blij gevoel van over gehouden.

Allemaal een goede, blije dag. 🙋‍♀️



1 opmerking:

  1. O wat leuk zo'n ontmoeting. Laat het maar lekker dagen doorsudderen terwijl je uitrust.

    BeantwoordenVerwijderen