maandag 12 juni 2023

Zomaar.......

 Zomaar wat dingetjes die ik tegen kwam:

Uitspraak van de dichter en filosoof Marcus Aurelius:

- Het geluk in je leven is afhankelijk van de kwaliteit van je gedachten. 🤔 zó waar.

De kern van de Nederlandse politiek; 

- Het gaat over mensen en machtsspelletjes en niet over het oplossen van grote en lastige vraagstukken, zoals het toeslagenschandaal, Groningen, het asiel vraagstuk of de woningnood.😡

- Een mens is nooit te oud om iets AF te leren.  😀

Zo heet dat de mussen, of tja wat is het?, dood uit de boom vallen, was het nou ook weer niet. 🥵

Ik hou er van als mensen in hun achtertuin creatief bezig zijn. Er stonden er wel vier, allemaal uilen dus zó creatief was het nou ook weer niet maar ik doe het ze niet na.

Allemaal een goede, creatieve dag.🙋



3 opmerkingen:

  1. Mooi zo n tussendoortje in de pauze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal er vandaag eens over nadenken wat ik nog AF moet leren, soms maak ik het mezelf wel eens moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. alles maar willen bewaren, stel dat iemand het nodig heeft.....

    BeantwoordenVerwijderen