donderdag 2 november 2023

2 keer bah.

Eerste keer. Hè bah, 
Berber en Lot, ik krijg nu allemaal beelden in m'n hoofd van mensen met rare uitstulpingen aan hun lijf. 🤣

Tweede keer, He bah, 
vandaag eigenlijk naar psychologieles maar vanwege de storm kan er ook online gekeken worden dus dan doe ik dat maar.  Wel saai zo in je eentje op de bank met een laptop op schoot, het is leuker om daar fysiek aanwezig te zijn , maar ja, je weet niet wat de wind gaat doen in de loop van de dag.

Allemaal een rustige dag. 🙋‍♀️

3 opmerkingen:

  1. Leuk toch om even te kunnen lachen om de kracht, lurven en andere rare woorden.
    In Zeeland is het nogal winderig. Mijn driewielerfiets heeft een hoes en daar zit onderaan maar een bandje, en bij voorwiel 2 gaten om bv ketting om te doen aan en dat is veel te weinig . Met een beetje wind flappert het enorm. Ik heb 6 zakjes gemaakt en met grind gevuld, aan touwtjes en zo verdeeld over de fiets hangen. Werkt normaal prima.
    Vanmorgen heb ik een lang touw helemaal eromheen gewikkeld om te voorkomen dat het zou scheuren door het geflapper. Op zich werkte dat prima, alleen na uurtje is hele fiets omgewaaid! In andere richting gezet zodat hij minder wind vangt, maar helaas na uurtje weer harde windvlaag en daar lag hij weer. Nu zoveel mogelijk tegen de voordeur en hekje tussen onze tuinen gezet. Of er schade is van vallen kunnen we nog niet zien, heeft nu weinig zin de hoes te verwijderen en eromheen krijg je hem dan ook niet meer waarschijnlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mijn cursussen meestal via zoom. Ik ben er zo aan gewend en vind het heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. AOWtje, er zijn (kleine) zakjes in de handel, daar kun je die lurven in wegstoppen en vastplakken...(en anders gewoon afhakken!!).

    BeantwoordenVerwijderen