maandag 13 november 2023

Drank.

 Ik voel me, en nu zou er een lelijk woord volgen maar ik hou me in. 

Alle lichamelijke ongemakken die weg leken te zijn, zijn weer terug.  Drie vriendinnen die  grote problemen hebben waar ik me zorgen over maak en dus ik voel me .............

Morgen naar de buurtclub, waar ik ook geen zin in heb en losse eindjes uit het verleden die ik niet afgerond krijg. 

Dus...........  zit ik aan de drank.

Allemaal een fijne dag.🙋‍♀️

P.s. en nu alsjeblieft geen preken dat drank ook niet de oplossing is want dat weet ik ook wel, ik heb er gewoon  zo genoeg van om altijd maar optimistisch te moeten doen, ik voel me gewoon kut.



7 opmerkingen:

  1. Tis af en toe ook gewoon k*, maar dat ook mag de ruimte hebben 🥂

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik noem dat ,,kut met peren,,Dan zegt mijn man,,Anneke,ik vind ,,peren zo,n vies woord.Ik schiet dan weer in de lach.Tegendraadse lijfjes zijn een gegeven en als een borreltje helpt.....ik ga het ook eens proberen.Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is dus heel logisch dat je je zo voelt. Hou je taai!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit jaargetijde is ook helemaal kut, kan er ook slecht tegen.
    Maar aan de drank zijn is wat anders dan je even lekker wat glaasjes inschenken, mag hoor en op een bepaalde leeftijd mag je doen wat je wil.
    Maar alleen als je niet meer hoeft te autorijden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He hah wat een ellende he. Die tijden wisselen elkaar altijd opnieuw weer af. Misschien heb je te kang op je tenen gelopen met je best doen en dat hoeft niet. Je hebt nogal wat te verwerken gehad. Misschien is het even op. Altijd verandertalles wel weer. Laat het maar even zijn zoals het is. Soms ben je blij met de veranderingen en soms is het ... ja zo 🤣.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proost!
    Gewoon er nog lekker eentje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen