zaterdag 11 november 2023

Cactus.

De cactus die in de logeerkamer staat is weer erg zijn best aan het doen. Vorige jaren mocht ie om deze tijd naar beneden om dáár mooi te zijn maar aangezien hij nu een meter breed is, is dat voor mij niet meer te mannen en moet hij boven blijven. 



Gelukkig heb ik ook nog een kindje van hem dus die staat nu wel beneden.



Kleine dingen waar ik blij van word. 

Allemaal een blije dag. Al was het alleen maar omdat het eindelijk eens niet regent. ( voor zolang als het duurt 😀) 🙋





6 opmerkingen:

  1. Grrrr, die van mij is: a. een stuk kleiner en b. hoort ook in november te bloeien, maar niks, zelfs niet een klein knopje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie cactus. Hier de hele dag regen. Grrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze doen het super bij je, de kleur is ook zo mooi. De mijne begint ook weer te bloeien, em veel knoppen, zachtroze.
    Hier droog, zelfs redelijk wat blauwe lucht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige planten heb je hiervan
    Een is afgelopen zomer gevallen en gebroken, de andere mist hem kennelijk want nog geen bloemetjes te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig. Knap dat je hem zo mooi kunt houden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier in huis maar twee planten. Maar buiten staat de Potentilla nog in bloei met allemaal kleine rode bloemetjes.
    En vanmorgen begon het exact om 8 uur weer te regenen. (Zat weer naar de appels te kijken Berber, alles is bijna op).
    De druppels aan de takken, over het weiland wat mist. De vogels die 's morgens wormen komen pikken, glanzend van de regen.
    Ik hou van de herfst. En doe wel een cape om als ik boodschappen ga doen.
    En eindelijk is het grondwater ook weer op peil. Want wat was het droog hier in de Achterhoek.
    Ik weet dat jullie in het westen daar anders over denken. Maar wij zijn blij met al dat water.

    BeantwoordenVerwijderen