woensdag 29 november 2023

Mannen.


Dit las ik vanmorgen in de krant en m'n  eerste gedachte was: zeker! Maar toen ik er wat langer over nadacht begon ik toch te twijfelen 

Ik kende die hele Frank Meester niet en ik ben dus braaf aan het interview begonnen maar snel afgehaakt  omdat het een heel lang artikel was. Heb ook niet zo'n zin om me in deze materie te verdiepen. 
 Ik denk wel dat er zonder mannen minder oorlog en geweld zou zijn,  maar of het leven dan ook leuker en mooier zou zijn? ik betwijfel het en laten we wel zijn, het is sóms ook heel handig om een man om je heen te hebben. Dat merk ik nu wel als er iets kapot is en ik zelf een oplossing moet bedenken, maar dan blijkt óók weer dat je meer kunt dan je denkt.

Wat vinden jullie van bovenstaande stelling? 

Allemaal een fijne, gezellige dag 🙋


6 opmerkingen:

  1. Nou vrouwen kunnen onderling ook heel onaardig doen dus ik weet niet of het echt beter wordt zonder mannen.
    Ik vermoed dat het pas fijner wordt als mensen leren luisteren naar elkaar en respect hebben naar elkaar toe.
    Samenwerken in plaats van mopperen
    Jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen idee wat voor argumenten worden aangedragen maar denk niet dat de wereld er echt mooier van zou worden zonder mannen. Uitsterven van de mensheid zal dan ook snel gebeuren, of mogen er een paar blijven als donoren?
    Nee ik ben blij met de mannen in mijn leven. Soms kan ik hem natuurlijk wel achter het behang plakken maar verder ben ik er heel blij mee.
    Op het moment is zijn haar op een mooie lengte, hij heeft dan echt mooi gevormd hoofd ook, kijk er graag na

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahummm misschien zou dat meer rust geven in de wereld. Maar ja...... ze zijn er nou eenmaal. Annie M.G. stelde voor om de mannen aan het breien te zetten, dat is een lumineus idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De wereld zou zeker beter zijn zonder slechte mannen! …..en slechte vrouwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me niet erg compleet en als ik doordenk tja dan zouden wij vrouwen er ook niet zijn.
    De wereld is zoals je hem ervaart.
    De een vind de taart lekker en de ander vindt dezelfde taart niet lekker.

    BeantwoordenVerwijderen