zondag 19 november 2023

Cancelen.

 In het vorige blog schreef ik dat ik veel ging lezen, en dat is gelukt,  ik had geen zin in iets moeilijks, ik had ook niets in huis wat in aanmerking zou komen  en dus keek ik bij de online bieb. 

Daar zag ik de biografie van Johan Derksen langskomen. Dat is het voordeel van de online bieb, je kunt het met een paar muisklikken  lenen en een paar minuten later zit je te lezen. Vind je het niks dan verdwijnt het na 3 weken gewoon weer.

Ik heb dat boek geleend en ik moet zeggen ik vind het heel vermakelijk om te lezen. 

Kijk, je mag die man wel of niet, ik mag hem wel, ik vind het wel leuk als iemand zo autonoom is, eigen keuzes maakt en schijt aan dronken naatje heeft.

Ik hou daarvan, ( al leef ik daar zelf niet naar 🙈 )

Ik ben héél benieuwd wat jullie van die man vinden.

You hate him or you love him? 

Vanmiddag zou ik met dochter naar het Stedelijk Museum gaan maar door het wisselvallige weer hebben we het gecanceld, jammer.

Zou Johan Derksen ook gecanceld moeten worden?

Allemaal een fijne dag 🙋‍♀️

Waarom gebruik ik nou het woord cancelen ? Wat een rare poging om met m'n tijd mee te gaan🙈

7 opmerkingen:

  1. Een boek over Johan Derksen lezen? Nou Ella, dan moet ik me wel heeeeel erg vervelen. Daar vind ik de man niet interessant genoeg voor.
    Nu verveelde ik me vandaag wel. In de tuin is er weinig te doen. Moet nog wat snoeien, maar dan moeten wel alle bladeren van de struiken af zijn. Wel het stuk heemtuin winterklaar gemaakt. De grond is zeiknat. Kleigrond, dus je staat gewoon te soppen in die grond.
    H is nog gaan fietsen. Ook daar had ik geen zin in.
    En om toch wat te doen, ben ik alle keukenladen schoon gaan maken. In lezen ook al geen zin, dus na de keukenladen gaan puzzelen.
    Na het nieuws kijk ik naar dr. Ruben en dan nog 'Even tot hier".
    En als slot van de avond kiest H altijd een paar Franse Chansons. Heerlijk om te luisteren. Dan waan ik me weer even in Frankrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. er was voetballen ipv Even tot hier, heel jammer Kijk daar liever naar dan voetballen

      Verwijderen
    2. Maar Even tot hier was er op zondagavond, Berber. Het was weer heerlijke linkse propaganda, met een heel raak 1 minuutje lied. En nu op naar de stembus. Heb nog twee dagen, want o, o , o wat zit ik te twijfelen.

      Verwijderen
    3. ik heb net teruggekeken en weer genoten en gelachen. Ze zijn grandioos. Net als vroeger Koot en Bie, was wel iets anders maar geweldig (en het was een andere tijd)
      Het stemmen wordt er zeker niet makkelijker op. Succes

      Verwijderen
  2. Ik wil helemaal niemand cancelen net zoals roasten wat ook zo modern schijnt te zijn bij comedy. Ook al is het deels om te lachen bedoeld, er zal voor de mensen die het overkomt toch stukjes blijven hangen van wat er gezegd wordt.
    Biografieen heb ik veel gelezen, ga toch eens op zoek naar een luisterboek in dat genre

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op grond van, ja op grond van wat eigenlijk, kijk ik nooit naar iets met Johan Derksen. Misschien is dat een totale vergissing maar ik laat het erbij. En dus komt dat boek niet in aanmerking

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik kijk nooit naar Derksen, hij (en eigenlijk bijna iedereen die op tv komt) heeft een mening ergens over, prima, maar het wordt gebracht of zij de enige waarheid vertellen. Al die engelse termen, vreselijk. Maar het zal de leeftijd wel zijn, we gaan niet meer mee....:))

    BeantwoordenVerwijderen