woensdag 22 november 2023

Endje.

 De wereld raakt op z'n endje.

Trump die , zoals het er nu naar uit ziet, weer aan de macht komt.

In Argentinië waar een of andere idioot loopt rond te springen.

Wilders die opeens de grootste partij lijkt te krijgen.

A I technologie.

Zelfrijdende auto's. 

Het klimaat waar het slecht mee gaat.

Een oorlog hier, een oorlog daar.

Alles via een heel klein apparaatje ( je mobiele telefoon) kunnen regelen.

Overal te weinig personeel.

Duizenden mensen op de vlucht die huis en haard kwijt zijn

Waar houdt het op? 

De wereld raakt op z'n endje, dit kan zo niet doorgaan.

Dus ga stemmen en laten we hopen dat er in ieder geval hier in Nederland  verandering komt.

Allemaal een goede dag 🙋‍♀️ En nee ik ben niet depressief alleen maar zorgelijk 🤔

5 opmerkingen:

  1. PVV is inderdaad de grootste, ik ben niet schuldig hieraan gelukkig.
    Wat nu. Ik heb heel lang geleden in een tijdschrift dacht dat het MAD heette de kreet gelezen: stop the world I want to get off. Is dat moment nu gekomen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is zeker lang geleden, ik las het ook en vond het geweldig. Het lijkt er zeker op dat dat moment heel dichtbij is (maar wie weet valt het reuze mee en zeggen we over een jaar "dat we hem niet eerder heb gekozen") en nu ga ik ff lachen (of huilen)
      Gisteren een programma gezien over John F., de laatste dagen. Zoals bijna iedereen weet ik ook nog exact waar ik was, in Zwitserland, als au pair. savonds naar de bioscoop om het allemaal te zien en te horen, er waren geen sociale media (heerlijk rustig)

      Verwijderen
    2. Ik zat op de PA en deed op vrijdagavond de opleiding zwemonderwijzer. (Nooit wat mee gedaan, met dat zwemmen dan).
      Wij stonden daar 's avonds te druipen en de gezichten vol ongeloof.

      Verwijderen
    3. Ik was 13 in 1963, en weet het echt niet meer hoe ik het hoorde.

      Verwijderen
    4. Nu voel ik me heel oud, Lot.

      Verwijderen